Klantenservice
Meest gestelde vragen
Op deze pagina vind je het antwoord op veelgestelde vragen over diverse onderwerpen op Redplay.nl. Staat jouw vraag er niet tussen? Stel deze dan door het contactformulier in te vullen en we behandelen je vraag zo snel mogelijk.
Hoe kan ik de klantenservice bereiken met een vraag of opmerking?
Je kunt ons bereiken via [email protected] of via 070-2504214.
Hoe plaats ik een bestelling?
De informatie over hoe je een bestelling kan plaatsen vind je op onze bestelprocespagina.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren na het afronden?
Indien jouw bestelling nog niet is ingepakt of verstuurd, kunnen wij deze nog wijzigen. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected]
Als ik een bestelling heb gedaan op Redplay.nl, wanneer kan ik het pakketje dan verwachten?
Voor Nederland en België geldt dat wanneer je op voor 23:59 uur hebt besteld, je de volgende werkdag je bestelling in huis hebt. Voor zendingen naar België staat een levertijd van ongeveer twee werkdagen.
Hoe gaat retourneren in zijn werk?
Voor het retourneren ga je naar onze pagina voor ruilen en retourneren. Hier staat alle informatie voor het retourneren.
Discrete verzending
Al onze pakketten worden discreet verzonden. Onze bedrijfsnaam of logo staat niet op het pakket. Wel dienen wij een retouradres op het pakketje te zetten, maar ook dit zonder bedrijfsnaam.
Betalingsmogelijkheden
De verschillende mogelijkheden die wij bieden voor het betalen van je bestelling zijn op de betalingspagina te vinden.